Ontwikkeling als basis voor groei

Quoratio gelooft in continue ontwikkeling als basis voor groei. Dat geldt voor onze mensen, onze klanten, ons vakgebied en zeker ook voor onszelf. Zo zijn we momenteel bezig met een verbeterslag op het gebied van huisstijl, website én content. De huisstijl en het logo waren toe aan een opfrisbeurt en de website kon wel wat extra aandacht gebruiken. Met de uitbreiding van de bestaande diensten verandert er immers veel in onze dienstverlening.

Eén van de belangrijkste veranderingen is de branchegerichte benadering. Want naast ons specialisme in administratieve vraagstukken zijn al onze accountmanagers stuk voor stuk branchespecialisten. Zij weten wat er speelt en kunnen hiermee steeds meer specifieke vraagstukken invullen. Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar wat gaat u daar nou van merken?

Nieuwe look en feel
Het nieuwe logo duikt al op steeds meer plaatsen op. Het maakte zijn debuut in de Aftermovie van het Summerfestival van afgelopen zomer. Maar ook intern en voor nieuwe promotiematerialen wordt deze steeds vaker ingezet. En zodra de nieuwe website live staat, is de gehele nieuwe huisstijl niet meer weg te denken.

 

Persoonlijk en branchegericht
Naast de aanpassing van het logo en de huisstijl in al onze uitingen kunt u rekenen op een compleet nieuwe website in oktober. Deze is persoonlijker, branchegerichter en mooier (aldus de marketingafdeling) dan ooit tevoren. Persoonlijker door de foto’s en verhalen van onze eigen mensen én klanten. Branchegerichter door een nieuwe indeling, waarbij de branches de basis vormen van de website. En u mag zelf beslissen of u het met de marketingafdeling eens bent…

Relevante informatie
De branchegerichte benadering gaat u niet alleen merken in de gesprekken met de accountmanagers en de indeling van de nieuwe website. Ook het nieuws op de website en wat we in de toekomst met u gaan delen staat in het teken van uw branche. Zo leest u alleen nog nieuws dat voor u relevant is.

Tussen de regels door
Een andere - niet te missen - wijziging heeft betrekking op de Nederlandse taal. Deze brengt zo nu en dan verwarring met zich mee. En dat geldt niet alleen voor de bekende d’tjes en t’tjes, maar ook voor de u’tjes en jij’tjes. Waar men vroeger nog vond dat ‘u’ stond voor respect en beleefdheid, blijkt steeds vaker dat ‘u’ zorgt voor afstand en onderscheid. Daarom vonden wij het tijd hier iets mee te doen en de eeuwige discussie rondom ‘u’ en ‘jij’ voor eens en voor altijd uit de weg te ruimen. Bovendien past ‘jij’ en ‘jou’ beter bij het informele karakter van Quoratio, vind je ook niet?